Meta trader 4 kurulum




Meta Trader 4 Kurulum İkili opsiyon ticaret için bizim için, biz fiyat hareketlerini izlemek için güvenilir bir fiyat grafik yazılımı gerekir. Ben bir meta trader demo hesap kullanmanızı öneririz. Metatrader 4 gidin ve GDMFX bir demo hesap. Bize izliyor döviz çifti üzerinde hiçbir dağınıklığı olması için önemlidir; Bu nedenle biz grafik varsayılan düzeni bazı değişiklikler yapmak gerekiyor. Bu bir döviz çiftini açtığınızda alırsınız budur. Adım 6: Tamam'a tıklayın Şimdi şöyle bir grafiği olmalıdır. Adım 7: Son adım, bir mum grafiği bir çubuk grafikten değiştirmektir. Biz grafik üzerinde orta araç çubuğunda bar, mum ve çizgi grafiği bulacaksınız. Bunun şamdan etkinleştirmek için şamdan simgesine tıklayın. Tebrikler! Sizin grafik şimdi bu gibi görünmelidir. Basit, temiz ve eylem için hazır. Şimdi, tabii ki birden fazla döviz çifti yükleniyor olacak. Bunun yerine, bu süreci tekrarlayan, biz bir şablon olarak bizim değişiklikleri kaydedebilirsiniz. Sağ grafiğin üzerine tıklayın Adım 1 Şablonu kaydetmek Seç Adım 3 Şimdi bizim şablon kaydettiğiniz ki, biz sadece yeni bir döviz çifti grafiği açın ve şablonu yüklemeniz gerekir. Şablon yüklemek için: Adım 1 aç Yeni grafik Adım 2 Sağ grafiğin üzerine tıklayın. select şablon ve yük şablonu Tebrikler. Artık şablonu yüklediniz ve şablon yüklemek gibi birçok grafikler açabilirsiniz. Bunu öğretici keyif aldık umuyoruz, ve kolay anlaşılması ve uygulanması için bulabilirsiniz. Bu grafik set-up size ticaret destek ve direnç başlamak gerekir tam olarak ne olduğunu. Destek ve direnç stratejisi bir göz atınız. ve aynı zamanda canlı ticaret videoları.